Wie wordt de ontwerper van het nieuwe snowboard van Seppe Smits?

Wie wordt de ontwerper van het nieuwe snowboard van Seppe Smits?

In oktober kondigde ŠKODA België een nieuw partnership aan met Seppe Smits, wereldkampioen snowboarden, die zich momenteel volop aan het voorbereiden is om de Belgische kleuren te vertegenwoordigen op de Olympische Winterspelen in Pyeongchang, Zuid-Korea, in februari.

Seppe heeft onlangs de OCTAVIA Combi RS - 2.0 TDI 184 pk - DSG-6 - 4x4 in ontvangst genomen en is nu klaar om zich naar zijn verschillende wedstrijd- en trainingslocaties te begeven, zoals Absolut Park in Oostenrijk, het grootste sneeuwpark van de Alpen en tevens het basiskamp van Seppe. Onze kampioen is nu wel perfect uitgerust maar ŠKODA Belgium heeft ook aan de snowboardfans gedacht door hen een op maat gemaakte wedstrijd aan te bieden: Get on Board!

 

ŠKODA België en Seppe Smits zijn op zoek naar de ontwerper van zijn nieuwe snowboard! Met andere woorden, ze bieden de mogelijkheid aan creatieve talenten om zich uit te leven en hun ontwerpvoorstel in te dienen via het wedstrijdplatform dat speciaal voor de gelegenheid is ontwikkeld: www.getonboard.be. Van alle tekeningen die via de website worden ingediend, kiest Seppe zelf het ontwerp uit dat op de onderkant van zijn nieuwe snowboard wordt gedrukt. De auteur van het winnende ontwerp ontvangt een uniek exemplaar van hetzelfde snowboard, evenals een exclusieve en speciale initiatie met Seppe zelf op de nieuwe indoorbaan van Aspen, in Antwerpen. Er zijn ook nog veel andere prijzen te winnen voor de deelnemers zoals gratis kaartjes voor Aspen of zelfs nekwarmers van Seppe Smits.

"Ik ben weg van het idee om een snowboard te hebben met een exclusief ontwerp dat werd bedacht in het kader van deze wedstrijd ", zegt Seppe Smits. "Voor mij is het een leuke manier om mijn passie te delen en tegelijk te weten dat ik aan het werk ben met een uniek kunstwerk voor het uitvoeren van mijn trucs in de sneeuw." Seppe maakte ook van de gelegenheid gebruik om al wat advies te geven over het ontwerp dat zijn voorkeur zou kunnen wegdragen ... "Laat je vooral gaan en wees creatief! Of het nu gaat om een concreet of volledig abstract ontwerp, het belangrijkste is om iets te hebben dat vanuit je hart komt! Ik hou ook van het idee om letterlijk de kleuren van België te dragen ... ;)”.

ŠKODA België wenst alle creatieve talenten die zich zullen uiten veel geluk en spreekt ook met u af van 12 tot 21 januari op het Autosalon om er de wagen in de kleuren van Seppe te ontdekken!

 

Contacteer ons
Over ŠKODA Import - s.a. D’Ieteren n.v.

Press room SKODA Import (België) voorbehouden voor journalisten

Copyright - Persberichten en foto's vrij van rechten uitsluitend voor persdoeleinden - Het gebruik van teksten en foto's voor andere doeleinden is niet toegelaten.

Profiel van de groep

D'Ieteren, opgericht in 1805 en verder uitgebouwd over verschillende familiegeneraties heen, streeft groei en waardecreatie na dankzij een langetermijnstrategie voor zijn ondernemingen op internationaal niveau alsook een actieve stimulering en ondersteuning zodat deze ondernemingen zich kunnen ontwikkelen als marktleider in hun sector of in hun regio's. De groep heeft momenteel drie activiteiten die opgebouwd werden rond sterke merken:

  • D'Ieteren Auto verdeelt in België de voertuigen van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha. Het is de grootste autoverdeler in België, met op het einde van 2017 een marktaandeel van ongeveer 21% en 1,2 miljoen voertuigen in omloop. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,3 miljard EUR en 85,9 miljoen EUR in het boekjaar 2017.

 

  • Belron (voor 54,85% eigendom) maakt het verschil door de problemen van mensen echt zorgzaam op te lossen. De onderneming is de wereldleider in de herstelling en vervanging van voertuigbeglazing met meer dan 10 hoofdmerken, waaronder Carglass®, Safelite® AutoGlass en Autoglass®. Daarnaast beheert het bedrijf voertuigbeglazings- en andere verzekeringsclaims in naam van verzekeringsklanten. Belron breidt tevens zijn diensten uit met een focus op de oplossing van problemen die mensen ervaren als ze bijstand nodig hebben bij herstellingen aan hun voertuigen en woningen. De omzet en het aangepaste bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 3,5 miljard EUR en 189,8 miljoen EUR in 2017.

     

  • Moleskine (voor 100% eigendom) is een premium en inspirerend lifestyle merk. Het bedrijf ontwikkelt onder een iconisch merk notebooks en schrijf-, reis- en leesaccessoires die in meer dan 115 landen worden verkocht via een multi-channel distributiestrategie. De omzet en het bedrijfsresultaat bedroegen respectievelijk 155 miljoen EUR en 25 miljoen EUR in 2017.

 

Meer informatie over persoonsgegevens en de verwerking ervan: www.dieteren.be/nl/privacypoli...


ŠKODA Import - s.a. D’Ieteren n.v.
Industriepark Guldendelle
Arthur De Coninckstraat 3
B-3070 Kortenberg